“Είναι το νερό δικαίωμα ή προνόμιο και για ποιο νερό τελικά μιλάμε;”
Το σχολείο μας αφιέρωσε 10 διδακτικές ώρες για τους/-ις στόχους – δράσεις του ενεργού πολίτη που αφορούν στην ευαισθητοποίηση των μαθητών/-τριών του Γυμνασίου Κορινού σχετικά με το κρίσιμο θέμα του νερού, ως βασικού αγαθού και ανθρώπινου δικαιώματος. Με την προβολή ταινίας, συμπλήρωση ερωτηματολογίων, προβολής PP για τον υδάτινο χάρτη του τόπου μας, παιχνιδιών υπαίθρου, αλλά και δειγματοληψίας του νερού του σχολείου, οι μαθητές/-ριες θα διερευνήσουν αν το νερό αποτελεί αποκλειστικό προνόμιο ή αν είναι αναφαίρετο δικαίωμα κάθε ανθρώπου, τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο όσο και σε τοπικό. Κατά τη διάρκεια της δράσης οι μαθητές/-ριες θα μάθουν για την ποιότητα του νερού στην περιοχή τους, τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν σε σχέση με την πρόσβαση σε καθαρό νερό και τις επιπτώσεις αυτών των ζητημάτων στην υγεία και την ποιότητα ζωής. Ως τελικό βήμα, η δράση θα ολοκληρωθεί με τη συγγραφή και αποστολή μιας ενημερωτικής επιστολής στην τοπική κοινότητα, με σκοπό την ευαισθητοποίηση και την προώθηση της σωστής ενημέρωσης σχετικά με την ποιότητα του νερού. Μέσω αυτής της πρωτοβουλίας, οι μαθητές/-ριες θα ενεργοποιηθούν ως ενεργοί πολίτες, προωθώντας την υπεύθυνη χρήση και διαχείριση του νερού, και θα συμβάλλουν στη δημιουργία μιας πιο ενημερωμένης και ευαισθητοποιημένης κοινότητας.
Ευχαριστούμε την υπεύθυνη καθηγήτρια κα. Χοχλιούρου Ελπίδα που μας βοήθησε με την οργάνωση αυτής της πολυποίκιλης δράσης να γίνουμε πιο ενεργοί και υπεύθυνοι πολίτες!!!







